Friday, May 20, 2011

ARNAB ZOMBIE

*Tengah kutip jantung yang baru luruh tadi*

Propa sangat kan. Aku kan, sangat takut dengan patung arnab. Sangat-sangat takut. Yang kiut pun aku boleh imagine jadi benda lain.


Motif nak takot?


Sebab fobia. Dulu masa sekolah menengah, lower form, tengah tunggu bas aku suka beli buku Utopia. Masa tahun 2003, 2004, memang banyak cite hantu, cite seram dalam majalah tu. Memang feveret aku la. Dalam satu keluaran tu ada satu cite pasal sorang lelaki ni kematian anak. Sebab tak boleh terima takdir, dia kidnap sorang budak lelaki ni then jahit kepala patung arnab kat kepala budak tu. Ni pun direfresh oleh encik Suhaimi Shahrin a.k.a Non$en$e yang ada komik tu. Uhh jeles!

Aku tak taw pasai pa aku obses gila dengan cerita tu sampai aku lukis besar-besar mayat budak berkepala arnab tu. Aku simpan elok-elok tapi lepas tu kena buang sebab aku takut nanti otak tak betol aku ni jadi lain sebab picture tu. Dari suka aku jadi fobia. Sat aku lukis balik sikit-sikit gambar aku pernah lukis dulu. Dah tak berapa ingat.

*

*

*

Tak jadik lukis lah. Takot. Huhu. So aku Google gambar zombie rabbit. Ni gambar-gambar yang aku edit dan compile.


yang ni paling takut!



huhu

zombie rabbit yang femes. eei !

Ada satu movie aku pernah tengok. Donnie Darko. Sangat best sampai aku pernah jatuh cinta dengan Jack Gyllenhaal tapi aku lupakan cinta aku kat dia sebab aku fail sebut nama dia. Huhu.

alolo tomei tomei.hik3 :D

Dalam movie ni, si Donnie ada imaginary friend berupa arnab. Huhu. Spoil betol la elok-elok Jack berlakon, boleh pulak letak sekor arnab psiko tu. Ganggu emosi aku.

menatang tu! huh!


Fuhh!! Berapa kali aku kutip jantung yang luruh pun tak taw la sebab tengok gambar-gambar arnab macam ni. Huhu. Siyes aku takot.

Mana roomate aku ni tak balik-balik lagi.

Huhu..

Enhanced by Zemanta

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...