Thursday, May 12, 2011

AKU RASA DIKHIANATI

First of all, aku tengah bengang account FB aku tak boleh bukak tak taw pasal apa. Aku bukak orang lain punya FB, I mean, terbukak, tak sengaja, boleh pulak. Tadi siang Blogger yang tak boleh bukak, bila malam menjelma, FB pulak. Cuba buat macam ni masa aku tengah final hari tu, berbaloi la jugak.


So bila dah hack pinjam FB orang lain untuk tengok apa dah jadi kat FB aku sampai tak boleh bukak, damn! Friends aku semua hilang, wall aku suci, sangat unsangkarable! Suci sesuci alam bila orang lain view profile aku.



apakah ini semua? dari awal hingga akhirnya?




Yang ni bila orang lain view aku. Bila aku sendiri nak bukak home, jadi macam ni.


site problem. huh!

Apakah? Mark Zuc****** < aku lupa nama penuh dia> kenapa ni? Aku tak buat vandalisme. Aku tak keluar pegi clubbing. Aku tak membantah Gagasan 1 Malaysia. Tak patut taw U buat macam ni kat I. Kalau macam ni la perangai U,



Kita PUTUS!!


I carik lain! Baek punye~


Oh dRbook~~

dRbook ! Baik punye~~





NotaKuliah: Macam biasa tajuk entri aku ja propa lebih. Sekian.

ZzzzZzzzZzzz~~

Enhanced by Zemanta

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...