Friday, January 21, 2011

CINTA HATI SAYA.

CINTA HATI? Banyak. Ye banyak. Mana cukup sorang je. Aku tamak lah. Orang tamak selalu rugi? Apa de hal?? Haha! Bukankah lagi banyak kasih sayang diberi, lagi banyak yang akan diterima? Weeee~~~ Rosak... Rosak..

 Tak nak banyak merepek seperti kebiasaan, straight to the point. Cinta Hati saya? Jom usya satu-satu.   Mereka, Cinta Hati Saya!


Comot
 Ada yang aku jumpak tepi longkang. Tepi jalan. masa hujan lebat. Masa abah balik dari surau. orang buang ,letak kat rumah aku. Ambik kat pasar. Ada jugak yang abah beli . Etc, etc.
Jamie a.k.a Jantan Macho
 Ada diantara mereka-mereka ini yang dah pergi tinggalkan aku. Mati sebab dah tua, sebab bergaduh dengan anjing belakang rumah (ni Hero Malaya a.k.a Boboy) .Orang curik (sial,vavi dan yg sewaktu dengannya) 

   
Anak-anak angkat gua!


Hagemaru my un-senonoh sweetheart

Comot masa kecik!

Blacky masa baby!

Arwah Boboy. =(

Arwah Boboy berkeadaan macho. hey i miss u.

Ada yang tido sekatil dengan aku. Lepak-lepak tengok TV sekali. Tempat aku luah perasaan. Gila bercakap dengan kucing? Lu ingat gua kesah?!


Corntoz berperangai pelik

Gigirl !

Hagemaru baby memory!

Hagemaru i miss u!

Kenapa la orang suka curik kucing aku? Sedih taw x? !!!

GUA SEDIH BAI!
yang gemok tu Jacko!

baby baru! Kasturi, Tuah, Lekir

Blacky ! Heww dah besar dan xsenonoh

Tigger. Pun orang curik.huhu.

Boboy the FURBALL!

Boboy and Gigirl the Twins!

Jamie yang mmg xpenah senonoh

Gigirl eats durian!

Boboy and Gigirl lepaking

my injured Boboy.jantan hebat

Sedikit dari berpuluh-puluh kucing yang pernah aku bela. Total up, dah lebih dari seratus kucing aku pernah bela. Ada yang dah mati, ada yang dicurik orang (yang ni memang sial ), ada yang abah bagi kat kawan-kawan dye, ada yang orang beli dan macam-macam lagi. 

Blacky ; Comot ; Jacko ; Gigirl ; Jackie ; Pod ; Tigger ; Boboy ; Jamie ;  Teh ; Tam ; Tuah ; Jebat ; Lekir ; Lekiu ; Kasturi ; Hagemaru ; Mack ; dan lagi dan lagi lagi lagi.


Hell I miss u all!


BAGI BALIK LA KUCING AKU, SIAL!


p/s: entry ini ditulis dengan penuh emosi. Biar takde pakwe jangan takde kucing. huk3~

2 comments:

apamGEBU said...

betoi tuh..biar takda pake, jgn tak da kucing...
dah bertemu ngn binbin kesygan aku..
mflah...syg aku nama serupa ngn adik ang...
tak sengaja..nama macho dia jhonny..aku pggil dia binbin sbb dia tak sesuai ngn nama jhonny...bhahahaha!

SaYaLiYaNaSaiDi said...

haha mcm mubin!
=P
xdak kucing,mau terganggu emosi oo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...