Saturday, January 29, 2011

BERTUKAR !! ahh? SALAH BERTUKAR!!



Dengan kuasa bulan,aku akan menghukummu! BERTUKAR!!!


sailormoon bertukar!!
Yeah!! Sebagai seorang pelajar Astronomi, moleklah kiranya saya menjadi superhero yang bercirikan unsur-unsur Astronomi itu sendiri, seperti SAILORMOON!  Superhero wanita, menggunakan kuasa bulan dan tidak kurang perkasanya. Namun begitu, cubaan untuk bertukar ini menjadi huru-hara apabila tertukar menjadi..

.
.
.
.
.
.
.
.
TAURUS
TAURUS the BULL???!!

Apa kejadahnya tiba-tiba jadi Taurus? Taurus tu benda pe plak dah?

Taurus merupakan salah satu buruj zodiak yang ada di langit. Taurus merupakan seekor lembu jantan jelmaan Dewa Zeus. Zeus menjelmakan diri beliau menjadi seekor lembu jantan putih yang sangat cantik untuk memikat Puteri Europa. 

Tapi kenapa tiba-tiba jadi TAURUS???

Haha! Masa untuk penulisan gila-gila.(Macam sebelum ni tak gila je kan~). Kisah si Taurus ni, dikatakan mata lembu jantan putih ini berwarna merah menyala bak biji saga. Badan putih, mata merah. Wow! Kontra siot! Memang magnificient!

Then, pe kena mengena dengan aku? Cmne plak tengah bertukar jadi Sailormoon tiba-tiba bleh jadi Taurus?

Badan putih, mata merah.




Eh, ni vampire! Salah! Salah! Kalau red eye sebab jadik vampire,aku pun nak! COOL!


red eye sebab yang ni ha..


Lalalala taknak elaborate banyak-banyak. Minah dalam pic ni pun suruh diam kan.

Esok lusa jadi Hellen Keller, takpun Beethoven. Local choice, Kassim Selamat.
Buta tros. Haha!

Kenapa la tak jadi Cygnus the Swan ke, Cassiopeia the Queen of Ethiopia ke, Scorpio the Earth Scorpion ke. Boleh aku sengat sampai mati lumpuh orang yang buat aku jadi Taurus hari ni.

p/s: still, i dislike hate 29th January 2011.

2 comments:

마리얌 said...

punggakk

SaYaLiYaNaSaiDi said...

choihh!!
maen sbot ja,aku taw ko bkn taw punggak tu mende~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...