Thursday, January 27, 2011

BALIK ?

Tajuk simple je.

BALIK.

Balik mende? Rumah? Sebab cuti Chinese New Year? Gitu? Itu je balik yang korang taw?

Memang la~ Balik mende lagi~~ Lalalala~~


Nak balik pun nak post? Hek elleh~ macam orang lain tak balik~

Biar arr! This is my space, my canvas to write on.Pening-pening pikir nama blog masa nak sign-up, tak kan malu nak menulis plak.Pe kes?
Macam gile je kan bermonolog dengan diri sendiri. Terpengaruh dengan cerita Boltzman yang bipolar sampai bunuh diri. Huh mintak simpang la dari bipolar, dan segala bi yang ada dalam dunia. Haa tadi belajar dalam kelas mandarin, Bi = Pen. Saje nak kongsi ilmu~

Isnin lepas mak call. Ke aku yang call mak? Lupa dah selalu sangat calling-calling, gossip-gossip dengan mak. Mak tanya, nak balik hari apa? 

"Sabtu la mak. Tak taw lagi stargazing Jumaat malam ni ada ke tak.."

Owh~~ Nada mak macam kecewa. Rindu sangat ke mak kat orang ni?

"Takde la, balik cepat-cepat sket lagi best. Takyah aku nak masuk dapur,kemas rumah cuti-cuti ni. Rilek saja~"

Oh mak ku~ Ye orang pun rindu nak memasak,kemas rumah,tengok mak goyang kaki dan sebagainya.. T~T

Then aku mintak nak balik dengan motor. Sepantas kilat mak bangkang. Sayang jugak mak kat aku rupanya! Nak datang ambik jugak kat USM ni..

"Toksah dok gatai! Bawak motor macam hantu, satgi atas highway tu tak ingat dunia!"

Owh mak~~


Orang pemandu penunggang berhemah la!




Takpe lah~~~~~~~~~~ Melawan nanti, eksiden plak.




SAYA SAYANG MAK SAYA!  
MAK KU,TEMAN SHOPPING TERBAIKKU!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...