Thursday, March 31, 2011

ATOMIC FREQUENCY VERSUS NESCAFE

Tak tidoq lagi? Dah pukul 4 pagi oii~~

Hey, saya remaja okay~! Malam masih muda!
*Esok test,tak study apa lagi weh!*

Yes,inilah akibatnya tak study awal-awal. Takpe,dah biasa. No pain no gain.
Ah,merepek!

Tengah-tengah bahagia study subjek kegemaran ramai Statistical Mechanics a.k.a ZCT 207, tiba-tiba teringat something.

I drank Nescafe ice just now @ Gee Tomyam. Disengajakan atas sebab nak stay-up dan study.

Dan diketahui ramai, aku sangat alergik dengan Nescafe atau lebih tepat, kafein.

Ada orang yang bila makan gula, jadi gila energetik tak tentu arah. Aku mengalami nasib yang sama dengan Nescafe. 

Gila,memang gila. Kalau aku minum Nescafe, memang secara tiba-tiba atom-atom yang membina tubuh badan ini akan bergetar dengan frekuensi yang maha dasyat.Lebih dari kebiasaan. Membuatkan aku sangat energetik dan lalok dan separa gila. Serius. Aku boleh berjaga dan gelak sorang-sorang tanpa paksaan umum.

Kalau kereta bergerak laju dengan RON97, aku pulak mampu mencapai energy yang hampir sama bila diisi dengan Nescafe. 

Senang cakap gila energetik la kalau minum Nescafe. Bagus kan? Tapi bahaya sebab aku tak tahan dengan kafein. Sangat tak tahan. Boleh lalok. it is like it boosts me up and in the same time, it drowns me. Wah ayat~ Grammar kelaut!

Tapi uniknya malam ni, aku melakukan aktiviti seekstrem terjun tebing tinggi denagan meminum Nescafe tetapi tidak mengalami simpton separa gila seperti kebiasaan. Adakah badan aku sudah imun dengan efek kafein? Atau semut merah yang gigit aku pagi tadi telah memberi aku satu kuasa superhero ala-ala Spiderman? 


Super Semut Merah?


Geli la aku dengar. Tak komersial langsung nama.
=,="


Tapi,hey! Rasa hebat dengan Nescafe Gee Tomyam tadi. Tak mengantuk , otak berputar ligat tanpa merasa kesan karat dan dakwat pen free NRIC2010 mengalir laju tanpa gangguan.


Malam ini surga dunia.


Dan aku menikmatinya bersama nota Dr Lim SC.


Tiada lagi yang aku harapkan dalam hidup selepas ini.


* Salah Nescafe Gee Tomyam atau nota Dr Lim SC aku jadi begini?*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...