Saturday, July 16, 2011

YOU BITCH

 You BITCH !!

DAMN! FILTHY WHORE! FUCK! 


Selalu aku nampak orang tulis macam ni kat status Facebook atau Tweeter kalau marah-marah. Dari apa yang aku nampak, macam dah biasa ja kalau tulis dan baca perkataan carut-marut macam ni.


Saja terfikir, cuba kalau someone tulis:

Kau  ANJING BETINA!

SIALAN! PEREMPUAN SUNDAL! bla3~~


Dang!! Komform la kena kutuk, marah dan akan dikuliahkan secara percuma sebab mencarut tak tentu hala. Silap-silap boleh kumpul fan anti kat Facebook padahal itu cuma carut-carut yang sama dalam Bahasa Inggeris tetapi aku Melayukan. Maksud tetap sama. Perkataan Fuck je aku tak Melayukan, macam teruk sangat je nak tulis. Mallu~~ *yang lain tu tak malu pulak kan =.=' *


Apa ini? Double standard bahasa atau kita sendiri yang tak faham apa yang kita selalu tulis. Bangga sangat dapat mencarut dalam Bahasa Inggeris? Entahlah. Aku saja ja terfikir. Haha maaf maaf maaf.  Entri kali ini penuh dengan perkataan-perkataan yang teruk. Habis tak suci blog aku huhu.


Sebelum buku amal aku ditutup, aku nak pesan, tak payah la nak mencarut-carut macam ni kat Facebook tu. Aku pun rasanya pernah tulis benda-benda macam ni tapi bila fikir-fikir balik, tak kool pun. Aku membesar dengan pakcik-pakcik yang memang semuanya English tahap dewa dan novel-novel yang aku selalu dapat dari dowang pun memang pikir sendiri la macam mana English dia punya kotor.So compared to apa yang selalu ditulis tu, memang biasa-biasa je lah. Tak impress pun. Apa aku merepek ni =.='




Malaysia lawan Liverpool 3-6. Walaupun kalah aku tetap bangga dengan Malaysia Xi kerana mereka anak-anak Malaysia yang memperjuangkan nama negara.

Oh Safee Sali~ :P

Heww, bosan pulak bila adik-adik dah tido :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...