Thursday, July 21, 2011

MAK, AMPUNKAN SAYA

As-salam. Mood masih lagi emo dengan gol hampeh Chelsea vs Malaysia tadi. Sumpah tak puas hati gila. Aaarghh macam nk gigit-gigit ja telinga Drogba tu tapi pikir balik, errr.. Geli aku nak gigit Drogba tu. Entah sampai ke tidak ketinggian aku dengan telinga Drogba tu =,='

Lepas game pegi dapur buat salad. Emo-emo ni memang lapar sikit. Mak buat steamboat tapi malas ahh nak makan, diet *konon*

Salad aku simple ja. Salad hijau dengan sayur purple yang aku lansung tak tawu nama, tawu makan ja. Beli salad dressing baru so nak testing-testing la. Aku cari Two Thousand Island satu Tesco tak jumpak. Kecewa betol.

Dah siap aku nak la buat adegan suap-menyuap dengan mak aku yang tengah khusyuk buat apa ntah kat meja dia. Nak bagi mak aku test rasa salad tu sedap ke tidak sebab mak aku ja Taste Police yang aku percaya. Dari dapur aku panggil tak berjawab. Berjalan dekat pun tak berjawab jugak. Toleh belakang pun tidak!  Mula la nak fikir bukan-bukan.


Mak aku marah sangat ke aku pandai-pandai tambah air dalam kuah pati ikan bilis tadi tu?


Mak aku marah ke aku bising-bising kutuk Drogba tengok bola tadi? Setahu aku mak takde pulak declare minat Chelsea.

Ke mak marah sebab ada sebab yang aku tak tawu apa sebab kepada sebab itu??



Huh!



Ampun mak,lepas ni tak buat lagi!! Janji lepas ni tak bising-bising dah, tak pakai main tarik pakai tudung mak dah, tak berleter kat mak dah bila kena susun koleksi handbag,kasut,tudung dan baju mak, dan tak bantah dah kalau mak nak shoping satu treler pun!

Sob sob sob~~


Bila dah dekat dengan mak aku, aku memang menyesal gila berdrama persis anak derhaka tadi.


Ingatkan mak marah, rupanya khusyuk main Angry Bird.


!@#$%^&*()_"_().


Sekian, babai dan selamat malam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...