Saturday, April 16, 2011

NAK SUAMI @ ISTERI FOREIGNER???

Hai korang! Aku kat rumah! (Saje bagi jeles).. Paper aku start Jumaat depan and disebabkan semalam aku dan incek Elyas Nazery buat stunt kat tengah-tengah jalan, dapat la MC dan trip percuma dari peminat setia pulang ke rumah masing-masing. Ni tengah baring-baring lepak depan laptop mengadap YouTube tengok benda tak senonoh la ni. Wuuuu tidak~~ Macam biasa aku mengadap 2 YouTubers tegar (kalau wujud la word YouTubers ni) - CommunityChannel dan LunchtimeWithSmosh.

Sebelum pape nak cite dulu pasal CommunityChannel dan LunchtimeWithSmosh.

CommunityChannel

CommunityChannel merupakan salah satu video kegemaran saya didalam laman sosial berasaskan video, You Tube. Bosan kan bila buat ayat skema? Aku suka sebab Natalie, owner CommunityChannel ni sangatlah comel dan pandai bercakap (yela beliau host Lonely Planet).. Dan lawak tahap gaban! Mainly her videos talk about real life,places and people's attitudes. And of course I love her Australia accent! Check out Natalie's  You Tube channel and her Facebook's page.



LunchtimeWithSmosh. 

Yang ni memang lawak gila tahap gaban! Ian dan Anthony, dua jejaka gila yang buat video tentang tempat makan especially lunch ( see the tajuk la~) yang best kat Amerika. Bukan makanan yang aku dambakan tetapi lawak dowang dalam video tu. Memang gile ah wa cakap lu! So this is SMOSH! Facebook page and this is their  You Tube channel~ Best part? FOODGARSASM!!! Haha lucah~


But yang bestnya tengah-tengah lepak kat channel dowang, aku tertarik dengan Google Ads kat video dowang.

Ads 1 : 

Tajuk bukti : LUNCHTIME WITH SMOSH : Ian Has A Brother?!

Bukti bergambar:











 Ads 2:

Tajuk Bukti: CommunityChannel: Getting In Shape

Bukti Bergambar:




haha!





See? Iklan bakal suami dan isteri foreigner. Imagine kalau aku sape-sape klik kan, sebab sangap sangat nak berlakikan atau beristerikan mat saleh or minah saleh (erk?!) . Yela orang kita kan bangga kembang semangkuk gila bila dapat suami/isteri/menantu dari negara luar tambah-tambah orang putih~~

Yang bestnya, bila video Ian, kuar iklan foreign hubby. Natalie? Foreign wife.
Bala~ bala~

Haha!


OK fine.Memang entry aku merapu pun kali ni. Bosan! Aarghhhhh!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...