Wednesday, October 5, 2011

IDEA BARU FRESH DARI AKU

Salam. Weehuu! :P

Ekceli aku tak taw nak mula macam mana. Energy tengah tak stabil sebab excited baca buku baru beli. eh terbesar pulak~

THE STORY OF PHYSICS. Best woh. Dari sekecik-kecik sejarah Fizik sampai sekarang dan yang paling best, writer ni tak buyers. Sejarah dari ahli Fizik tamadun Islam pun dia masukkan tanpa prejudis. Walaupun aku tak minat Wayne Rooney, tapi aku minat Anne Rooney, writer buku ni. #tibatiba ja.


Dan bila sedang membaca, rasanya lama jugak aku tak menulis pasal Fizik. Bukan malas tapi tengah tumpu study. Eei geli dengan statement sendiri.


Dengan ini aku melancarkan



    Biografi Fizik: Tak Kenal Maka Tak Cinta, Dah Kenal Aku Merana Tak Faham Teori.





Nantikan biografi ahli fizik kesayangan anda tidak lama lagi hasil olahan saya! :D



Habis la....

ZzzzZzzzZzzz~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...