Tuesday, April 20, 2010

KAWAN? YE KE?

K.A.W.A.N.
sedap kalau sebut..best kalau ada ramai sangat K.A.W.A.N.. ye la senang nak pinjam duit,nak tiru tutor,nak lepak-lepak kat kedai mamak,nak gelak sama-sama,nak menangis sampai buta (aww kasar tuu..)..
tak semua kawan boleh digelar sahabat..tapi semua sahabat adalah kawan..aku ada kawan.aku ada sahabat..wah hepinya hidup aku..(ye la sangat..)
nak carik kawan yang betul-betul masuk dengan jiwa kita,memang diakui sangat tersangatlah susah..nak yang pikir benda sama,minat benda sama,taste sama.bal3 semua sama..susah tu..x semua orang sangat fortunate untuk jumpak seorang kawan bergelar sahabat..
kawan ni,kadang-kadang admire kawan sendiri..baguih la tu kan..kalau kawan yang diadmire tu membawa kepada kebaikan la..kalau setakat kawan tu pandai ayat awek,xyah la kot nak admire..hahaha..aku dulu admire kawan-kawan aku sebab dowang sangat rajin study..cikgu x masuk kelas,perghhh...study..ada masa lapang...study..aku?hahaha tido ja...memang spesies x rajin la cek oii..xtaw nak kata pe dah.. ada jugak yang aku admire sebab dye chantek..(hihi malu..)..ye la orang kurang kecantikan kan,admire orang len pun jadi la..tapi x songsang okay! admire keindahan ciptaan Tuhan je..macam-macam lagi jenis admire yang wujud dalam dunia ni..
ada jugak kawan yang sangat rapat,tapi x puas hati dgn kawan sendiri..aku pun kadang-kadang tergolong dalam kumpulan ni jugak..tipu la kalau x de prasaan jeles,iri hati kat kawan sendiri..aku jeles sebab dye lagi pandai..hehe..jeles ooo~~ jangan wat memain..haha..tapi ada jugak jenis-jenis jeles yang aku x bape berkenan.jeles sebab member lagi pandai jugak,tapi cara tu x btol.xde la sampai g bunuh kawan tu,nauzubillah..tapi x yah la buat muka kot.hahaha kontrol la dey..xlawa mana pun.haha.and sampai buat kawan tu rasa x selesa dgn kejayaan sendiri..ye la,K.A.W.A.N kan? and jangan la pertikaikan kejayaan orang tu...kecuali kalau betol-betol kejayaan dye tu xsah disisi undang-undang.. =P
ada jugak yang jeles sampai jatuhkan kawan sendiri..ini sudah kes teruk ni.haha..nasib baik aku x pernah jadi camni..ada jugak la pengalaman mendengar cerita-cerita sebegini.ye nanti kita wat post lain ok pasal ni?
kawan yang selalu cerita pasal dye je..bla3 pot pet pot pet pasal dye je..dye la hebat,dye la baguih,dye la itu,dye la ini..hahaha dengar je la kan.
sebab kita kan K.A.W.A.N..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...