Monday, September 19, 2011

SAYA TANPA AWAK :)

Saya tanpa awak macam Hari Raya tanpa kuih semperit dengan kuih almond london.
Lain bentuk, lain warna, lain rasa, bulat bujur cerah gelap tapi kalau Hari Raya takdak salah satu macam kurang vass kellas gitu!


Saya tanpa awak macam nota Fizik takdak highlight.
Kalau study tak highlight nota macam tak colourful gitu. Nak cari isi penting pun susah. Kadang-kadang senang lost :(


Saya tanpa awak macam main game takde mouse.
Boleh je main,boleh je menang tapi tak best sangat la sebab tak smooth je rasa.


Saya tanpa awak macam spek mata saya takdak kalis silau.
Ok je boleh nampak lagi tapi tak clear, lepas tu sakit mata. Seksa la jugak.


Saya tanpa awak macam makan kat Ivory tapi bukan kat kedai Gee Tomyam.
Boleh je kenyang tapi tak best sangat la sebab tekak dah biasa baham makanan kat kedai tu. Kureng!


Saya tanpa awak macam kes terlupa bawak kunci bilik.
Boleh je tunggu roomate balik tapi mesti bosan menggelabah kat luar pintu sorang-sorang.


Saya tanpa awak macam masuk kuliah takde nota.
Boleh je faham tapi rasa kurang sebab tak boleh menconteng menambah menyalin extra information yang lecturer cakap. Kalau tak salin nanti lupa. Bukan boleh harap sangat~


Saya tanpa awak macam selempang tudung tak guna brooch.
Ok je selamber je pegi kuliah tapi kena selalu pebetol, kadang-kadang rimas. Tak selesa lah!


Saya tanpa awak macam naik motor tak pakai helmet.
Boleh je sampai destinasi tapi tak berapa nak selamat la kalau selisih dengan pak guard atau polis. Lagi nahas, eksiden. Wuu naya~


Saya tanpa awak macam wireless slow.
Boleh je bukak page tu walaupun lambat tapi dalam hati gelisah la. Belom masuk part sumpah seranah wifi tu lagi~



Saya tanpa awak macam.. Emm.. Macam..


Dah takdak idea. Nak muntah. Geli. Bye!
ZzzzZzzzZzzz~

2 comments:

xmegoox said...

peh peh peh

SaYaLiYaNaSaiDi said...

macam geli kan?
kejadah la aku buat mende ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...